Sunday, May 3, 2009

时间过得真快,
Degree 的第一个学期就这样过了......
今天是 2009 年的五月份了......
5 月 11 号就 快到了......
(是我考
Final Exam 的第一天)
过后我就重获自由啦!!!
(因为我有一个月的假期)
我可以跟朋友出门了......
可以去唱 K 啦......
可以去看戏啦......

哇,那种
开心
快乐

期待
的感觉真是非笔墨可以形容的叻......
:-D









我一定会玩个够......
我会尽情地享受这一个月的自由 ^_^
然后再收拾好心情继续 Degree 的第二个学期......

1 comment:

  1. hey!! well... i also having my exam soon! 1st day gonna be 2nd june... me now at library try to update my dusty blog... haha...

    long time didt go SING K with u jor tim... let's party after exam!! see ya... good luck and all the best, my bro!!

    TonyZai

    ReplyDelete